5 دوره آموزشی پولساز در آموزشگاه فنی پارس که آینده شغلیتان را متحول می کند

پنجشنبه 15 آبان 1399
12:27
پریسا راد

امروزه مشاغل فنی جز مشاغل پولساز و درآمدزا در ایران و سایر کشورها می باشد. ورود به بازار کار این مشاغل نیازمند کسب مهارت های مورد نیاز از طریق شرکت در دوره های آموزشی می باشد. یادگیری مهارت های این مشاغل افزایش درآمد زایی شما خواهد شد. برای یادگیری این حرفه به صورت تخصصی می توانید از آموزشگاه فنی حرفه ای برق گستران بهره ببرید.

آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین آموزشگاه‌های فنی حرفه ای در کشور است که به صورت کاملا تخصصی و عملی در کارگاه های مجهز اقدام به برگزاری دوره های برق و الکترونیک نموده است.

در ادامه با برخی از پولسازترین دوره های آموزشی این آموزشگاه آشنا خواهیم شد.

دوره برق ساختمان

آموزش برق ساختمان یکی از دوره‌های آموزشی درآمدزا و پولساز در آموزشگاه برق گستران است. نقش مهم برق در ساختمان ها و رشد پروژه های ساختمانی در کشور شغل برقکار ساختمان را به یکی از مشاغل درآمدزا تبدیل کرده است.

با توجه به حساس بودن برق کشی ساختمان ها باید گفت ورود به این شغل نیازمند آموزش برق ساختمان و در کسب مهارت‌های مورد نیاز آن است. در دوره‌های برق ساختمان آموزشگاه برق گستران به صورت کاملا عملی و تخصصی به آموزش صفر تا صد برق کشی ساختمان و نصب انواع سیستم‌های امنیتی و رفاهی پرداخته می‌شود.

بنابراین در صورتی که به مشاغل فنی و الکترونیک علاقه مند هستید توصیه می‌کنیم با یادگیری برق ساختمان وارد این شغل شده و درآمد خود را افزایش دهید.

دوره برق صنعتی

یکی از دیگر دوره‌های پولساز و عالی در این آموزشگاه دوره آموزش برق صنعتی است. علت این امر نیز نقش مهم برق صنعتی در کارخانجات و شهرک های صنعتی و تخصصی بودن کار با آن است.

امروزه برق صنعتی نقش مهمی در مدیریت و کنترل فرایندها و خطوط تولید دارد و بروز مشکل در آن خسارات بسیاری را به همراه می‌آورد. با توجه به تخصصی بودن کار با برق صنعتی و کمبود نیروی متخصص در این زمینه با شرکت در دوره‌های برق صنعتی و یادگیری مهارت‌های لازم برای طراحی، ساخت و مونتاژ تابلوها برق‌های صنعتی می‌توانید آینده شغلی خود را متحول کنید.

در آموزشگاه برق گستران به صورت کاملا عملی و پروژه محور صفر تا صد طراحی، مونتاژ و نصب تابلوهای برق صنعتی زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای آموزش داده می‌شود.

دوره نصب دوربین مدار بسته

دوره آموزش دوربین مدار بسته یکی از دیگر دوره‌های آموزشی آینده دار در آموزشگاه برق گستران است. امروزه به دلیل افزایش آمار سرقت تقاضا برای نصب دوربین مدار بسته افزایش یافته است. نصب دوربین‌های مداربسته در بسیاری از مکان و ساختمان‌های اداری و تجاری اجباری بوده و اداره اماکن آنها را اجبار به نصب این دوربین‌ها کرده است.

دوربین‌های مدار بسته انواع گوناگونی داشته که هر کاربردهای گوناگونی دارد. برای ورود به بازار کار این شغل می‌بایست با انواع دوربین مدار بسته آی پی، آنالوگ و دیجیتال و طریقه نصب آنها آشنا شوید.

در دوره‌های نصب دوربین مدار بسته آموزشگاه برق گستران به صورت کاملا عملی و تخصصی طریقه نصب انواع دوربین مدار بسته آموزش داده می‌شود. در این دوره‌ها شرایطی برای کارآموزان مهیا شده است تا به صورت عملی مراحل نصب دوربین را انجام داده و بدون استرس وارد بازار کار شوند.

بنابراین در صورتی که علاقه مند به بازارکار دوربین‌های مدار بسته هستید و می‌خواهید در این شغل حرفه‌ای شوید توصیه می‌کنیم در دوره‌های دوربین مدار بسته این آموزشگاه ثبت نام کنید.

دوره سیم پیچی موتور

بدون شک موتورهای الکترونیکی یکی از مهم ترین قطعات در لوازم الکترونیکی هستند که بروز مشکل در آنها عملکرد دستگاه را با مشکل روبه رو کرده و می بایست آنها را باز کرده و در صورت نیاز به صورت مجدد سیم پیچی کرد.

سیم پیچی موتورهای الکترونیکی امری تخصصی بوده و نیازمند کسب دانش و مهارت های مورد نیاز آن است. به دلیل تخصصی بودن کار سیم پیچی موتورها تعداد نیروی متخصص در این حرفه اندک می باشد، همین امر شغل سیم پیچی موتور را به یکی از مشاغل پولساز و درآمدزا تبدیل کرده است.

برای ورود به بازار کار این شغل می بایست مهارت لازم در باز کردن موتورهای الکترونیکی، باز سیم پیچی، عایق کاری، انجام محاسبات سیم پیچی و غیره را داشته باشید. در دوره‌های آموزش سیم پیچی موتور آموزشگاه برق گستران به صورت عملی و تخصصی کلیه مراحل لازم برای سیم پیچی انواع موتورهای الکترونیکی تکفاز و سه فاز به کارآموزان آموزش داده می‌شود.

دوره نصب و تعمیرات پکیج دیواری

یکی از دیگر دوره‌های فنی درآمدزا و آینده دار در بازار کار مشاغل فنی دوره آموزش نصب پکیج دیواری و تعمیرات آن است. همانطور که می‌دانید امروزه پکیج های دیواری به دلیل مزایای بسیاری که دارند جایگزین بخاری‌ها و دیگر سیستم های گرمایشی شده اند. با جایگزینی پکیج، تقاضا برای نصب این وسیله افزایش یافته و به دنبال آن نیاز به سرویس و تعمیرات پکیج نیز افزایش خواهد یافت.

افزایش تقاضا برای نصب و تعمیرات پکیج این شغل را به یکی از مشاغل پردرآمد فنی تبدیل کرده است. شغلی که در صورتی که در آن حرفه ای شوید می‌توانید به درآمد 10 تا 20 میلیون تومانی در ماه دست یابید.

در دوره‌های پکیج آموزشگاه برق گستران به صورت تخصصی و کاملا عملی طریقه نصب پکیج دیواری آموزش داده می‌شود. کارآموزان در این دوره در محیطی شبیه به محیط واقعی کلیه مراحل نصب پکیج را تمرین می‌کنند.

در دوره های تعمیرات پکیج نیز تمامی مشکلات و خطاهای پکیج و طریقه عیب یابی و تعمیر آن آموزش داده می‌شود. در پایان این دوره کارآموزان می‌توانند پکیج را سرویس کرده و انواع مشکلات را عیب یابی نمایند.

دوره آموزش نرم افزار موبایل، دوره برق خودرو، دوره آموزش کولر گازی از دیگر دوره های پردرآمد در این آموزشگاه است.

در صورتی که علاقه مند ورود به مشاغل فنی هستید این شغل یکی از بهترین مشاغل در ایران و سایر کشورها می‌باشد، توصیه می‌کنیم مهارت‌های مورد نیاز این شغل را یاد گرفته و آینده شغلی خود را متحول کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌های این آموزشگاه می‌توانید به وب سایت برق گستران به آدرس https://barghgostaran.com/ مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس بگیرید.


[ بازدید : 207 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به faniherfe است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]