بهترین دوره های فنی حرفه ای در ایران

پنجشنبه 15 آبان 1399
12:21
پریسا راد

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل از پردرآمدترین و پرمخاطب ترین دوره های آموزشی در صنعت تعمیرات کامپیوتر و موبایل می باشد. تعداد بالای مصرف کنندگان تلفن همراه و قابلیت های متعدد آن، نشان از بازار کار بسیار پردرآمد تعمیرات موبایل می دهد. برای آن که تعمیرکار حرفه ای موبایل شوید می بایست مهارت لازم در تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون را داشته باشید. در همین راستا آموزشگاه برق گستران به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات موبایل، کلاس تعمیرات موبایل را با هدف تربیت کارآموزان تعمیرات موبایل به بازار کار و زیر نظر بهترین اساتید در تهران برگزار می نماید. آموزش نرم افزار موبایل، آموزش تعمیرات موبایل آیفون و اندروید و . . . از مهم ترین مباحث ارائه شده در دوره تعمیرات موبایل است. لازم به ذکر است آموزشگاه برق گستران در پایان دوره کارآموزی تعمیرات موبایل مدرک معتبر تعمیرات موبایل که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای می باشد به کارآموزان ارائه می دهد. همچنین این آموزشگاه با پشتیبانی نامحدود پس از پایان دوره همراه کارآموزان تا ورود آنها به بازار کار تعمیرات موبایل می باشد.

آموزش برق خودرو

دوره برق خودرو از زیر شاخه های تخصصی تعمیرات الکترونیک می باشد. این دوره آموزشی بسیار پرطرفدار بوده و با توجه به پیشرفت تکنولوژی در سیستم های الکترونیکی خودروهمچنین افزایش تعداد خودروها از بازار کار خوبی برخوردار است. با توجه به درآمد و بازار کار خوب برق خودرو آموزشگاه برق گستران دوره آموزش برق خودرو در تهران را برای علاقه مندان به این حوزه برگزار می نماید. در این دوره آموزشی به صورت کاملا تخصصی و با هدف ورود کارآموزان به بازار کار کلیه مباحث مربوط به برق خودرو آموزش داده می شود. آموزش عیب یابی برق خودرو، عیب یابی و رفع انواع مشکلات مربوط به برق خودرو، نقشه خوانی و عیب یابی دسته سیم موتور و طریقه کارکرد سیستم های انژکتوری و غیره از جمله مطالبی است که در این دوره آموزشی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. لازم به ذکر است آموزشگاه برق گستران پس از پایان یافتن دوره برق خودرو با ارائه پشتیبانی نامحدود به کارآموزان کمک می کند تا بدون ترس وارد بازار کار شده و درآمدزایی کنند.

آموزش نصب دوربین مدار بسته

آموزش دوربین مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه از دوره های پرطرفدار این آموزشگاه است که از درآمد بالایی نیز برخوردار است. زیرا امروزه نصب دوربین مدار بسته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در بسیاری از مکان های تاریخی، مراکز درمانی، مؤسسات آموزشی، فرودگاه ها، مراکز خرید،شرکت ها و انواع سازمان ها این دوربین ها نصب شده است، همه این عوامل نشان از بازار کار خوب نصب دوربین های مدار بسته دارد. از این رو آموزشگاه برق گستران این دوره نصب دوربین مدار بسته در تهران را با هدف ورود کارآموزان به بازارکار برگزار می نماید. آموزش نصب دوربین مدار بسته آنالوگ، تحت شبکه، آموزش نصب دوربین مدار بسته روی گوشی، آموزش نصب و تنظیمات DVR – NVR و . . . از مهم ترین سرفصل های آموزشی در پکیج آموزش نصب دوربین مدار بسته آموزشگاه برق گستران است که به صورت کاملا عملی و زیر نظر اساتید با تجربه برگزار می شود. لازم به ذکر است در پایان دوره با توجه به راهنمایی اساتید برای ورود به بازار کار دوربین مداربسته و خدمات پشتیبانی آموزشگاه، کارآموزان می توانند به راحتی و با مهارت کامل در کار خود موفق شوند.

آموزش کولر گازی

آموزش کولر گازی از دیگر دوره های آموزشی پر مخاطب می باشد. در پی افزایش قیمت کولر گازی در بازار، تقاضا برای عیب یابی و سرویس کولرهای گازی روز به روز بیشتر می شود. بنابراین افراد فعال و متخصص در زمینه تعمیرات کولر گازی می توانند به راحتی درآمدهای بالایی را از این طریق کسب کنند. از این رو آموزشگاه برق گستران با تکیه بر متخصصین مجرب کلاس های آموزش تعمیرات کولر گازی در تهران را به صورت کاملا عملی برگزار می نماید. کلیه آموزش ها در دوره تعمیرات کولر گازی مطابق با نیازهای بازار و با هدف ارسال کارآموزان به بازار کار کولر گازی می باشد. آموزش عیب یابی و تعمیرات اجزای مکانیکی و الکترونیکی کولر گازی، عیب یابی و تعمیرات سرما ساز کولر گازی و غیره بخشی از موضوعاتی است که در دوره آموزش تعمیرات کولر گازی آموزش داده می شود. همچنین کارآموزان در پایان دوره پس از کسب تمام مهارت های لازم، می توانند با راهنمایی اساتید و پشتیبانی همیشگی آموزشگاه به راحتی جذب بازار کار تعمیر کولر گازی شوند و از درآمد بالای تعمیر کولر گازی استفاده نمایند.

آموزش برق ساختمان درجه ۱

آموزش برق ساختمان درجه ۱ از شاخه های بسیار پیشرفته در صنعت برق کاری ساختمان می باشد. برق ساختمان به 2 شاخه برق ساختمان درجه 1 و برق ساختمان درجه ۲ تقسیم می شود و برق کار حرفه ای ساختمان می بایست این دو شاخه را بصورت حرفه ای آموزش دیده باشد و علاوه بر داشتن مهارت، بتواند از عهده طراحی سیستم های روشنایی اماکن، سیم کشی و نصب مدارات ، طراحی، نصب و سیم کشی سیستم استعلام حریق و.. برآید. با توجه به تخصصی بودن برق کاری ساختمان، مجتمع فنی برق گستران دوره برق ساختمان را با تکیه بر متخصصین مجرب و به صورت کاملا عملی در تهران برگزار می نماید. آموزش ها در کلاس برق ساختمان درجه 1 برق گستران بر پایه ارسال مستقیم نیروی کار متخصص به بازار کار برق ساختمان می باشد. نحوه نصب آیفون تصویری، نصب و طراحی سیستم دزدگیر اماکن، نصب و طراحی سیستم اعلام حریق متعارف، نصب و طراحی در ب های اتوماتیک و چگونگی نصب دوربین مداربسته و غیره از سرفصل های این دوره آموزشی است که به صورت کاملا عملی و کاربری در کارگاه های بسیار مجهز با بهترین کیفیت آموزش داده خواهد شد. کارآموزان در پایان دوره آموزش برق ساختمان درجه ۱ پس از کسب تمام مهارت های لازم، می توانند با راهنمایی اساتید و پشتیبانی همیشگی آموزشگاه به راحتی جذب بازار کار برق ساختمان درجه شوند.








[ بازدید : 161 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به faniherfe است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]