آشنایی با بهترین رشته های مربوط به خودرو برای ورود به بازار کار

يکشنبه 3 اسفند 1399
15:07
پریسا راد

آموزش مکانیک خودرو

آموزش مکانیک خودرو درجه 2 بدلیل بازار کار خوبش از دوره های محبوب و پرطرفدار در بین هنرجویان است. این روزها مکانیک خودرو بازار کارش از روزهای قبل داغ تر شده و روز به روز هم بهتر می شود. در اکثر تعمیرگاه ها و شرکت ها نیاز به فرد متخصص در این زمینه احساس میشود. یک مکانیک حرفه ای خودرو باید بتواند عیوب خودرو را تشخیص داده و توانایی رفع عیوب را داشته باشد. اگر علاقه مند به مکانیکی خودرو هستید و می خواهید به صورت حرفه ای به فعالیت در این شغل بپردازید می توانید در دوره آموزشی مکانیک خودرو در تهران که توسط آموزشگاه فنون برق برگزار می شود، شرکت کنید. این دوره به صورت عملی و کارگاهی برگزار شده و به آموزش تعمیر موتور پژو، پراید، L90، زانتیا، آموزش تعمیرات موتور سمند EF7، پیکان، دنا، 206 تیپ 2 و 5، رانا می پردازد. در پایان این دوره شما به عنوان یک تعمیرکار می توانید در بازار کار شروع به فعالیت کنید.

آموزش برق خودرو

آموزش برق خودرو و برق رسانی خودرو که امروزه به یکی از دوره های رایج تعمیرات الکترونیک تبدیل شده است. دوره برق خودرو به دلیل اهمیت بالا بسیار پرطرفدار می باشد. زیرا که برق ماشین عنصر اصلی خودرو می باشد و در صورتی که سیستم برق رسانی خودرو از جمله دوشاخه و پریز برق ، لوله ی برق ، اتصال به زمین ، سیستم های ولتاژ پایین و… دچار مشکل شود تمامی قسمت های ماشین که با برق کار می کنند از کار می افتند. هنرجویان با شرکت در دوره آموزشی برق خودرو در تهران می توانند زیر نظر اساتید مجرب در محیطی کاملا مجهز به صورت عملی تمام مهارت های مرتبط با برق خودرو را کسب کنند و به سرعت به سود حاصل از دوره آموزش برق خودرو دست یابند و در وارد بازار کار شغل برق کار خودرو که یکی از بهترین مشاغل مرتبط با خودرو می باشد، شوند. همچنین در پایان هنرجویان می توانند از پشتیبانی به صورت نامحدود آموزشگاه بهره مند شوند.
آموزش گیربکس دستی
گیربکس دستی که به عنوان گیربکس‌های استاندارد نیز شناخته می‌شوند، عملیات انتقال گشتاور خروجی موتور به چرخ‌ها را، توسط مجموعه‌ای از چرخ‌دنده‌ها انجام می‌دهند. کلاچ مورد استفاده در این نوع گیربکس، از نوع خشک بوده و معمولا عملیات انتقال قدرت، توسط پدال کلاچ انجام می‌گیرد. گیربکس خودرو ممکن است به دلایل مختلفی از جمله بد جا زدن دنده، تعویض نکردن به موقع روغن گیربکس و موارد دیگر خراب شده نیاز به تعمیر داشته باشد. تغییر نکردن دنده، نشت روغن، سر و صدا در حالت خلاص، صداهای غیر طبیعی و بوی سوختگی از علائم خرابی گیربکس است که باید توسط یک فرد متخصص در این زمینه تعمیر شود. جهت یادگیری تعمیر گیربکس های دستی شما باید توانایی تشخیص و تعمیر عیوب را به خوبی انجام دهید. با شرکت در دوره آموزشی گیربکس که در آموزشگاه فنون برق آموزش داده می شود می توانید به تمامی مباحث مربوط به گیربکس دستی مسلط شده و به عنوان یک تعمیرکار ماهر در این زمینه آماده ورود به بازار کار شوید. این دوره به صورت عملی و در کارگاه بوده و با هدف ورود هنرجو به بازار کار می باشد.

آموزش گیربکس اتوماتیک

آموزش گیربکس اتومات بدلیل بازار کار خوبی که دارد به یکی از دوره های محبوب خودرو تبدیل شده که متقاضیان زیادی دارد. با توجه به اینکه تعداد خودروها با دنده اتومات در کشور بسیار زیاد شده به همان نسبت هم تعداد خودروهایی نیاز به تعمیر دارند بیشتر می شود. این فرمول ساده نشان دهنده این است که بازار کار این دوره بسیار خوب است. تعویض نکردن حالت گیربکس در هنگام حرکت خودرو، رانندگی نکردن در حالت خلاص (Neutral)، به هنگام گاز دادن حالت (Drive) را انتخاب نکردن از جمله مواردی است که در صورت رعایت نکردن آن باعث خرابی گیربکس های اتومات می شود.گیربکس های اتومات از چند بخش اصلی تشکیل شده است که عبارتند از: مبدل گشتاور، کامپیوتر مرکزی (ECU)، شیرهای برقی یا سنولوئید، کلاچ گیربکس اتوماتیک و چرخ دنده های گیربکس اتوماتیک که اگر نحوه کارکرد و تعمیر این قسمت ها را به خوبی یاد بگیرید توانایی تعمیر انواع گیربکس اتومات را دارید. آموزشگاه فنون برق دوره های آموزشی گیربکس اتومات را زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار میکند و هدف اصلی آن ورود هنرجو به بازار کار است. تعمیر گیربکس بی ام و (BMW)، بنز، تویوتا از جمله مباحث ارائه شده در دوره گیربکس اتومایتک فنی حرفه ای فنون برق است.


[ بازدید : 395 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به faniherfe است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]